De eerste dagen

26 september 2016 - Paramaribo, Suriname

Lieve mensen,

Zaterdag 24 september zijn we aangekomen in ons huisje! Na 9 uur vliegen kwamen we aan op het vliegveld van Paramaribo, wat was het uitzicht vanuit het vliegtuig mooi! We werden opgewacht met een busje voor de reis naar de stad die nog 2 uur duurde. Ook tijdens dit ritje blijf je je verbazen over het landschap, overal palmbomen, bomen met mango's, houten huisjes, en winkels waarvan de een nog meer reclame erop geschilderd heeft dan de ander. Nog iets wat heel anders is dan in Nederland, ze rijden hier links! En wat voelt dat gek als je ineens rechts van je iemand voorbij ziet rijden. Je kijkt je ogen uit hier!

Het advies was om de eerste dag lekker rustig aan te doen, even bijkomen van de reis en wennen aan de hitte. Nu zijn we met z'n allen natuurlijk lekker eigenwijs en stonden we om half 10 al op de markt 2 straten verderop! We hebben wat boodschappen gedaan en zijn weer bepakt en bezakt terug naar huis gelopen, dat viel best tegen in die hitte! Het huis heeft een balkon die uit de zon staat en waar een windje waait dus hier hebben we nog heerlijk vertoeft! 'S avonds zijn we lekker met de hele groep wezen eten en genoten van heerlijke cocktails.

Dit was een geweldige eerste indruk van SU!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma van Wijk:
    28 september 2016
    Hoi sanne
    Geniet van je mooie avontuur